Välkommen!

Jag är uppfödare av Balineser och Orientalisk långhår och finns i Roslagen, Stockholm.
Mer info hittar du under menyn längst upp på sidan!

lördag 31 mars 2012

Nyheter

Nu har alla 9 kattungar från de senaste två kullarna hittat sina nya hem och på tisdag flyger Archimedes till sitt nya hem i Paris :-(
Det kommer att bli svårt att skiljas från denna vackra gosse med sitt underbara temperament, men jag är samtidigt stolt över att kunna bidra till de franska Balines-generna med en så snygg hane.

Kvar är alltså mina sju katter som alla är avelsdjur och okastrerade.

Planen är att snart para Cesar, min vackra OLH-hanne med Vega, chokladmaskad balines.
Hoppas på några fina svarta OLH i den kullen ;-)

Tingeling, lila bicolour OSH skall paras med Flip, choklad OSH, vilket kommer att ge en ren korthårskull med spännande linjer och förhoppningsvis spännande utseende och färg :-)

Min SE *Torparkattens Catalina som bor hos SE*Mezzoluces har precis fått 3 fina variantungar och blir där någon lovande hona kommer jag nog att sno åt mig den ;-)

För övrigt blir det nog en importerad hona framöver för att få in lite nytt blod i de svenska linjerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar