Välkommen!

Jag är uppfödare av Balineser och Orientalisk långhår och finns i Roslagen, Stockholm.
Mer info hittar du under menyn längst upp på sidan!

måndag 12 mars 2012

Tomt!

Tänk vad tiden går fort, nyss var kattungarna små marsipangrisar och nu är alla redan utflyttade förutom Archimedes som flyttar till Paris i slutet av mars. Jag förstår inte hur jag ska kunna skiljas från denna vackra gosse!?
I helgen flyttade Balder till Marika med familj + orientalhonan Doris och Sokrates till Inger där han får sällskap av en mops och tre andra katter.
Jag har efter mycket velande bestämt mig för att behålla Oden då han också är en väldigt snygg hanne, han kommer att ställas ut på Speedcats utställning i maj.
Hypatia bor på foder hos min son tills rätt köpare dyker upp, hon är fortfarande otingad! Sist men inte minst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar