Välkommen!

Jag är uppfödare av Balineser och Orientalisk långhår och finns i Roslagen, Stockholm.
Mer info hittar du under menyn längst upp på sidan!

torsdag 23 juni 2011

Älskade Rossi hemma igen!

Efter sex dygn på Ultuna djursjukhus så fick jag äntligen hem min Rossi idag :-) Han har svävat mellan liv och död de senaste dagarna men igår vände det!
Bättre midsommarpresent kunde man nog inte önska sig? Förvisso blev Ultuna 5400 kr rikare på kuppen trots försäkringen men det är sånt man får ta..
Rossi pratade och kelade med mina fingrar genom burgallret hela vägen hem och när vi kom hem hoppade 4 katter in i buren och välkomnade honom :-)
Nu följer ytterligare medicinering och dietfoder en vecka, han ser rätt bedrövlig ut, smal, tovig och rakad lite här och var efter alla nålar och undersökningar.
I natt ska vi sova ihop jag och min gamle gullegris! Inga andra katter i sängen, bara du & jag Rossi ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar